De laatste loodjes... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Door: esmeeke

Blijf op de hoogte en volg Esmee

08 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Hoi allemaal!

Hier is alweer mijn laatste verslag vanuit Aberdeen, morgen vertrek ik samen met Judith naar Inverness. Hier weer een verslag wat afgelopen paar weken gebeurd is.

Vorig weekend had ik mijn afscheidsfeestje, en heb ik dus de hele zaterdag in de keuken gestaan om een lekkere maaltijd neer te zetten. Margien, Eva, Matthias, Ou en Rebecca waren ’s avonds gekomen, en het was weer een erg gezellige avond.

Zondag ben ik naar de internationale markt geweest, waar ze erg leuke (niet schotse) dingen verkochten (waaronder chocolade hagel, dropjes en poffertjes) maar waar ik niks ging kopen omdat ik toch al te veel zooi mee moet slepen.

Maandag na mijn werk ging ik Judith ophalen, die na 14 uur reizen in Aberdeen aankwam (met 50 minuten vertraging =S. Die week heeft Judith Aberdeen in haar eentje verkent (en misschien nog wel meer gezien dan ik?) en ben ik nog elke dag hard gaan werken. Donderdagavond nog een taart gebakken voor m’n laatste werkdag, en toen ook nog een taart gekregen van Sharon, die erg lekker taarten kan bakken, dus toen hadden we de moeilijke taak om 2 taarten op te eten. Vanmiddag had ik alles af, mijn verslag ingeleverd, en mijn bureau helemaal leeggehaald, dus kon ik lekker op tijd naar huis, om van het zonnetje te genieten. (Weerbericht voor afgelopen week: elke dag heavy rain, maar uiteindelijk nauwelijks regen gezien =D). Samen met Judith ben ik naar Duthie park gegaan, waar je ook in de zomer de wintergardens in kan.

Onze plannen voor de komende 2 weken: morgen gaan we naar Inverness, dan gaan we vanaf woensdag Glasgow onveilig maken, en dan eindigen we een paar daagjes in Edinburgh, en vliegen we 22 juli weer terug naar Nederland en zit het grote Schotland avontuur er weer op!

Liefs Esmee

  • 09 Juli 2011 - 07:47

    Karen:

    veel plezier! =)

  • 09 Juli 2011 - 10:07

    Jolijn:

    Heel veel plezier met Judith en tot snel!

    Liefs

  • 09 Juli 2011 - 10:30

    San:

    Hey Esmie! Veel plezier nog met lekker rondreizen! En als je thuis bent moeten we maar snel wat afspreken:-). Had je nog een goede beoordeling gehad of heb je nog geen eindgesprek?

    xxx en tot snel!

  • 09 Juli 2011 - 12:26

    Manon & Mark:

    Heej zusje,
    Geniet nog van de laatste daagjes in Schotland, gezellig samen met Judith.
    Heel veel plezier nog en tot snel!
    liefs Mark en Manon

  • 10 Juli 2011 - 10:30

    Saar:

    Geniet er nog van en tot snel!!

  • 15 Juli 2011 - 07:16

    Leon:

    Veel plezier nog de laatste (vakantie)dagen en alvast een goede terugreis ;)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Heey Leuk dat je op mijn site kijkt Hier komen de verhalen over mijn stage in Ierland liefs Esmee

Actief sinds 26 Nov. 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 22685

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 23 November 2014

Israël

07 Juli 2012 - 22 December 2012

Ierland!

07 Januari 2011 - 22 Juli 2011

Schotland

Landen bezocht: