Paniek! - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu Paniek! - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu

Paniek!

Door: esmeeke

Blijf op de hoogte en volg Esmee

26 Juni 2012 | Nederland, Nederweert

Over minder dan 2 weken is het alweer zover, dan vertrek ik naar Ierland om daar stage te gaan lopen!
Als je nu denkt, was je daar niet al eerder geweest, nee dat was Schotland en dat ligt toch echt op een ander eiland...

Nu ben ik dus druk bezig met alles regelen, want ik heb nog geen kamer, nog niks gehoord van de beurs die ik aangevraagd heb en nog geen verzekering.
Dat begint goed dus.

Voor de mensen die zich afvragen wat ik daar nu eigenlijk ga doen, ik ga meehelpen aan een onderzoek naar het effect van visvetzuren op bloedcellen. En misschien komt er ook een MRI studie waar ik aan mee kan werken.

Volgende keer dus een verhaaltje vanuit (hopelijk) mijn nieuwe huis in Ierland (en anders vanuit het hostel waar ik dan tijdelijk zit)

Groetjes Esmee

Karlijn:

Spannend!!! :)

• 26 Juni 2012 - 10:15

Karen:

haha, Kalijn heeft precies dezefde reactie die ik wou doen :P
    maarre, succes! ik ben heel beniewd :)

Xxx

• 26 Juni 2012 - 12:46

Judith:

Hoi Esmee

De foto komt wel uit Schotland :)

• 26 Juni 2012 - 14:15

Nynke: