Heeeeyaaheeeeyaheeey! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu Heeeeyaaheeeeyaheeey! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu

Heeeeyaaheeeeyaheeey!

Blijf op de hoogte en volg Esmee

26 November 2012 | Ierland, Dublin

Afgelopen weekend was er weer bezoek, Karen en Karlijn kwamen langs!
Op donderdag avond weer richting Dublin, daar een speurtocht om ons hostel te vinden, en lekker in een pub gegeten, en daarna was er traditionele muziek (Karlijn: is dat niet heel stom?). Stiekem was de traditionele muziek erg gezellig (ze hadden een fluit), dus dat was weer een mooi begin van het weekend.
Vrijdag zijn we Dublin in geweest, en daar zijn we weer met de free tour meegegaan, waar we veel over de geschiedenis van Dublin en Ierland hebben gehoord, en ook een heleboel gezien.
’s avonds was het tijd voor de beruchte pub crawl, waar we dus zoals het woord al zegt, van pub naar pub gingen om overal een beetje van mee te krijgen. In de meeste pubs was ook iets van livemuziek, dus dat is altijd gezellig, en Karen heeft ook nog met een echte Ier Irish gedanced. De nightclub waar we daarna naartoe gingen zijn we snel uitgevlucht, de muziek en jongens waren niet echt ons type.
Op zaterdag zijn we eerst naar de Jameson distillery geweest, waar we hebben geleerd hoe whiskey gemaakt word, en we ook wat whiskey mochten proeven, en de Jameson vergeleken met Johnie Walker en Jack Daniels.
Zaterdagavond eerst nog even voor mutsen geshopt bij de Penneys, want de Penneys is een attractie op zichzelf, en daarna bij de mooiste pub van Dublin (volgens het foldertje van de pub zelf…) een lekker wijntje gedronken. Toen we de prijs van dat wijntje zagen zijn we maar weer naar een andere pub gegaan om te eten, waar natuurlijk ook weer live muziek was. We voelden ons hier erg jong, maar we hebben toch weer een geweldige avond gehad.
Nu lijkt het net alsof we niet veel hebben gedaan van het weekend, en dat hebben we eigenlijk ook niet, maar het was wel weer supergezellig, en we hebben weer goed bij kunnen kletsen!

Kusjes!!

• 27 November 2012 - 08:39

Saar:

Ook de laatste maand verveel jij je zo te horen niet! geniet er nog van en tot snel

• 27 November 2012 - 09:46

Karlijn:

... ghihihi, ik had het niet beter kunnen verwoorden :D
    vond het echt superleuk, tot snel weer!!
    (zal mijn foto's straks ff op mn comp zetten :P )
    xxxxxxjes

• 27 November 2012 - 10:19