Bijna!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu Bijna!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu

Bijna!!!

Door: esmeeke

Blijf op de hoogte en volg Esmee

23 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Na een geweldige één na laatste avond op BGA is het grote inpakken nu echt begonnen. En hoe meer ik inpak, hoe groter de zooi op mijn kamer wordt...
Maar nu mijn koelkast bijna ontdooid is en m'n kasten leeg werd het toch eens tijd voor een verhaaltje, want over 2 weken (en één dag) is het dan echt zo ver, dan vertrekt mijn vliegtuig (als het niet te hard sneeuwt) naar het verre Schotland. Voor die tijd moet er natuurlijk nog een heleboel geregeld worden, en ik ben maar een beetje de draad kwijt dus dat gaat helemaal goedkomen!
Verder heb ik niet meer zoveel nieuws te melden dus ga ik d'r maar weer mee ophouden.
Ik wens jullie allemaal alvast een geweldige kerst en een knallend nieuw jaar!!

• 23 December 2010 - 20:02

Karlijn:

mis nu al!

• 24 December 2010 - 12:27

Karen:

ik ook!

oww, kon ik je nog maar 1 keertje zien...

wauw, wishes do come true sometimes (A)