De eerste weken - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu De eerste weken - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu

De eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Esmee

29 Juli 2012 | Ierland, Limerick

Heey

Het is weer tijd voor een nieuw verhaal!
De titel was bijna “altijd alles kwijt, deel 2” maar gelukkig ben ik tot nu toe nog niks echt kwijtgeraakt (even afkloppen).
Vrijdagavond ging ik na het werken met de bus naar mam & pap, die me kwamen ophalen in Farranfore. Omdat het vrijdag de 13e was, en ik nog steeds Esmee ben, had mijn sjaal die dag besloten om een gratis sightseeing tour met de bus te gaan doen, en is dus doorgereisd naar Killarney en daarna Tralee, terwijl ik onderweg was naar Killorglin.

Zaterdag zijn we eerst naar de stad Killarney gegaan, en zijn daarna doorgegaan naar het national park. Hier hebben we een leuke wandeling gedaan naar de Torc waterfalls. Toen zijn we doorgereden naar de gap of Dunloe, waar je eigenlijk niet doorheen mag rijden, maar wat iedereen toch doet omdat het met de auto een stuk leuker is dan te voet. Daarna zijn we teruggereden naar Killorglin, om in het favoriete restaurant van mijn ouders daar te gaan eten.

Op zondag gingen we terug naar Limerick, omdat ik ’s middags een afspraak had met Laura. Onderweg zijn we gestopt in Listowel, waar we nog een rondje hebben gewandeld. In limerick zijn we daarna nog over de campus gelopen, en kwam ik erachter dat de rivier achter mijn gebouw doorstroomt, en dat je daar dus ook kan gaan wandelen. Zondagavond in de favoriete pub van mam & pap gaan eten, en daarna mam & pap uitgezwaaid op weg naar Galway, Dublin en zijn nu weer terug in Nederland.

Daarna ben ik erg druk geweest met werken, ik ben begonnen met het oefenen van de methode in het lab, en in het weekend hebben we ongeveer 25 vrijwilligers voor de MRI studie gehad, die allemaal de week erna terugkwamen om een bloedsample te geven, dus heb ik een drukke week in het lab gehad.

Dit weekend heb ik niet erg veel gedaan. Ik ben zaterdag naar Limerick gefietst, en ben naar de milkmarket geweest, maar daar was het zo druk dat ik niet eens vooruitkwam, dus ben ik maar de stad ingegaan. Nog een beetje rondgefietst daar, en uiteindelijk weer naar huis gegaan.

Kusjes!

  • 05 Augustus 2012 - 19:44

    Karlijn:

    Oh Esmee, hihi... Die arme sjaal van je!!
    Succes daar in Limerick :) Ben benieuwd naar je volgende verhalen.
    xxxxie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Limerick

Ierland!

Stage in Ierland

Recente Reisverslagen:

21 December 2012

Kerst, kerst, en nog meer kerst…

26 November 2012

Heeeeyaaheeeeyaheeey!

19 November 2012

PESS Ball, Chocolate & Glendalough

30 Oktober 2012

Visite

13 Oktober 2012

Road Trip!
Esmee

Heey Leuk dat je op mijn site kijkt Hier komen de verhalen over mijn stage in Ierland liefs Esmee

Actief sinds 26 Nov. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 22676

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 23 November 2014

Israël

07 Juli 2012 - 22 December 2012

Ierland!

07 Januari 2011 - 22 Juli 2011

Schotland

Landen bezocht: