Stage enzo - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu Stage enzo - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Esmee Ronken - WaarBenJij.nu

Stage enzo

Door: esmeeke

Blijf op de hoogte en volg Esmee

25 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Om weer even terug in de tijd te gaan, want voordat mam langs was gekomen heb ik natuurlijk ook niet stilgezeten. (Als je nu niet weet waar ik het over heb, op een of andere manier werd mijn vorige bericht genegeerd door het doorstuurmechanisme, en heb jij nu twee nieuwe verhaaltjes om te lezen =D )

Om te beginnen bij mijn stage, een paar weken geleden ben ik naar het scottisch cardiovascular forum geweest, een congres over hart en bloedvaten. Daar waren een aantal erg interessante presentaties, dus dat was wel leuk om een keertje mee te maken.
Op mijn stage is de humane studie nu eindelijk begonnen, dus dat betekent vroeg opstaan als er vrijwilligers komen (komende dinsdag komen ze al om half 8 :S). Het loopt goed, de eerste vrijwilligers zijn al voor de 2e keer geweest, dus er beginnen langzaam wat resultaten te komen. Wel heb ik al een buisje bloed laten vallen(A), maar gelukkig is er nog een tweede kans voor een baseline meting.
Afgelopen week waren Eva, Luisa en Baukje in Finland voor een workshop, dus waren Sharon en ik alleen op het lab. Samen hebben we de TBARS in de samples van Luisa’s studie gemeten, dus heb ik ook weer een nieuwe techniek erbij geleerd.

Buiten stage ben ik natuurlijk ook bezig geweest, het volleyballen ging gewoon door, en er stond ook weer een ceilidh op het programma. Deze keer had Eva zich niet buitengesloten van haar appartement, en ook Paul, Anna, Joanna, Luz, Mattei en Kristina waren erbij.

Ook is het me gelukt om wat foto’s online te zetten, er staan er een paar op deze site, en als je er meer wilt zien, dat kan op http://picasaweb.google.com/esmeeke

Verder nog steeds niet zoveel spannende dingen gedaan dus dat was het weer voor nou

Liefs Esmee

  • 25 Februari 2011 - 18:39

    Saar:

    Best wazig sommige foto's ;) maar fijn om te horen dat het goed gaat!

  • 25 Februari 2011 - 20:03

    Marleen:

    Hey Esmee,

    leuk om te lezen dat het goed gaat met je stage en je je een beetje vermaakt daarzo. Mooie foto's zitten er bij zeg!
    Hopelijk gaan we morgen met dames 2 even 4-0 winnen in Huissen, ik ga in elk geval heel hard zingen vanaf de kant! (ja als je het nog niet wist, ben door mijn enkel gegaan 2 weken terug :( )
    Heel veel plezier nog de komende weken in Schotland en met je onderzoek! En volleybalse ;)

    Liefs, Marleen

  • 26 Februari 2011 - 11:42

    Annelies:

    jah en ik ben weer bij:) jeeh.
    T klinkt of je t daar erg naar je zin hebt!
    Dat is goed om te horen.
    succes verder met je stage en vroeg op staan voor de vrijwilligers.
    xxx
    Annelies

  • 27 Februari 2011 - 12:03

    Tom:

    Hey, leuk om weer twee berichtjes te lezen. Zo te lezen vermaak je je wel :)
    Veel plezier nog!

  • 27 Februari 2011 - 12:55

    Leon:

    Leuk om weer een beetje bij te lezen Esmee en goed te horen dat het nu wat beter loopt met het onderzoek!


  • 27 Februari 2011 - 16:00

    San:

    Hey Esmie,

    Fijn dat het zo goed gaat! En wat een mooie foto's! T is echt een mooi land:-). Ik moet morgen nog op gesprek met de afdelingshoofden, daarna weet ik het zeker van mijn baan... Ik laat het je nog wel even weten.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Heey Leuk dat je op mijn site kijkt Hier komen de verhalen over mijn stage in Ierland liefs Esmee

Actief sinds 26 Nov. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 22687

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 23 November 2014

Israël

07 Juli 2012 - 22 December 2012

Ierland!

07 Januari 2011 - 22 Juli 2011

Schotland

Landen bezocht: